Gazdaság-kereskedelemi felmérést készített a Mastercard, melyből kiderült, hogy az online vásárlások az elmúlt időszakban meghaladták az összes egyéb költési formát.
A kutatást májusban készítették 15 európai országban – köztük Magyarországon is, ahol 7500 embert kérdeztek meg, akiknek több mint egyharmada elmondta, hogy még soha nem vásárolt annyit online, mint az elmúlt hetekben.
A koronavírus-járvány miatt nőtt a virtuális élmények iránti igény, ugyanakkor a magyarok mintegy 60 százaléka még mindig tart az online visszaélésektől – derült ki a felmérésből.
A tanulmány arra is rávilágított, hogy az emberek Európa szerte az otthonukban töltött plusz időt új, online készségek elsajátítására is használják: a magyar válaszadók 39 százaléka bankolt most először online, 25 százalék ismerkedett a főzéssel, a harmadik legnépszerűbb online tevékenység pedig a tanulás.
Forrás: MTI