Az OCBC Bank együttműködik a szingapúri digitális azonosítóval

A belépési folyamatok felgyorsítása érdekében az OCBC bank integrálta a szingapúri Nemzeti Digitális Identitás (NDI) platformját. A felhasználók a SingPass alkalmazáson keresztül gyorsan és könnyedén léphetnek be az online és a mobil banki szolgáltatásokba.

A Kormányzati Technológiai Ügynökség által kezelt SingPass mobilalkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy több mint 60 kormányzati ügynökséggel online tranzakciókat végezhessenek. Mára már több mint 1,6 millió szingapúri lakos használja az alkalmazást, amelyet a járvány időszaka alatt kibővítettek a SafeEntry szolgáltatással.

Az integráció annak az 1,8 millió banki ügyfélnek fog kedvezni, akik belépéskor eddig nem használtak biometrikus azonosítás, illetve több kódot is a fejükben kellett tartaniuk ahhoz, hogy hozzáférhessenek a számlájukhoz.

Aditya Gupta, az OCBC Bank szingapúri és malajziai digitális üzletág vezetőjének elmondása szerint, a széles körben használt digitális hitelesítés több ügyfelük számára biztosít bizalmat és kényelmet a platform használatakor, amely radikálisan javítja az ügyfélélményt a felhasználók körében.

Forrás: Finextra

Lauri Sonia