Az influenszereket segíti az Onfido és a FundOf együttműködése

A  Financial Times pénteki cikkében írt a személyazonosság ellenőrzéssel és hitelesítéssel foglalkozó Onfido  és a hong kongi közösségi médiával foglalkozó startup a FoundOf együttműködéséről. A FundOF segíti a tartalomkészítőket bevételt szerezni posztjaik után, bármely platformon.

Az Onfido  személyazonosság ellenőrző megoldásának segítségével a FundOF nagyobb biztonsággal állíthatja, hogy a tartalomkészítők valóban azok, akiknek mondják magukat, így a csalók nehezebben hozhatnak létre számlákat, például pénzmosás céljából.

A FundOf felhasználóknak igazolniuk kell személyazonosságukat egy szelfi és a személyigazolványuk befotózásával. A folyamat mindössze 30 másodpercet vesz igénybe, de csak ezután kaphatják meg a rajongóktól érkező összegeket bárhonnan a világból.

Az FundOf-ot japán és európai technológiai vállalkozók csoportja alapította, megkönnyítve a tartalomgyártók pénzhez jutását. Az eszköz segítségével az influenszerek egy linkbe gyűjthetik össze online tartalmaikat és exkluzív tartalmak gyártása nélkül juthatnak bevételhez. A FoundOf tehát egy landing oldal, ahova a felhasználók be tudják linkelni a különböző social média tartalmaikat az Instagramtól a TikTokig, ezután pedig megosztják a FundOf profiljukat közösségi média oldalukon. Így növelve annak az esélyét, hogy a már elkészített tartalmakért bevételt tudnak szerezni. A pénzküldéshez nem kérnek regisztrációt és mikro adományoktól egészen nagy összegekig megengedett az utalás, az összes főbb pénznemben és bitcoinban egyaránt. A platform lehetővé teszi az influenszerek számára, hogy követőiket folyamatos támogatókká alakítsák, amely drámai módon növeli a konverziós arányt a jelenleg elérhető bevételszerzési módszerekhez, például az előfizetésekhez, képest.

Forrás: The Financial Times

Szabó Rebeka