Az ügyfélközpontú argentin fintech – Ualá

Az Ualá egy mobil banki alkalmazás, ami nagyjából olyan, mint a Revolut, vagy a brazil Nubank, de nem rendelkezik banki engedéllyel, és nem is szeretne bankká válni.

Az alapítója és vezérigazgatója, Pierpaolo Barbieri egy olyan platformot akart létrehozni, amely minden pénzügyi szolgáltatást egyetlen alkalmazásba csoportosít, és egyetlen kártyához kapcsolódik. Az Ualá egy prepaid Mastercard kártyát kínál, amiből 2019 nyarán már egymilliót kibocsátott. Ez a szám azt jelenti, hogy a teljes argentin 14 év feletti népesség 3% -ának van Ualá-kártyája.

Az Ualá nagyon ügyfélközpontú és aktív stratégiát folytat a közösségi hálózatokon. Nagyon gyakran válaszolnak például a felhasználók megjegyzéseire, sőt figyelembe veszik javaslataikat az alkalmazás fejlesztése érdekében.

 

Forrás: ulala

 

Bodanitz Bora