Az Amazon elindítja az első betéti kártyát Mexikóban az e-kereskedelemben

 

Az Amazon elindítja az első betéti kártyát Mexikóban az elektronikus kereskedelemben.

Az Amazon.com Inc. kedden bevezette első bankkártyáját Mexikóban, amelynek célja a bankszámlák nélküli online vásárlás ösztönzése. Az internetes kiskereskedők és a hagyományos vállalatok Mexikóban jelentős mértékben fektetnek az e-kereskedelembe, mivel az ágazat egyre népszerűbb. Bár ez az arány még mindig csak a teljes kiskereskedelmi értékesítés kis hányada.

Az Amazon kártyája, amelyet a MasterCard és a mexikói Grupo Financiero Banorte bank támogat, készpénzzel tölthetõ fel országszerte. Elsősorban a bankkártyával, illetve betéti és hitelkártyával nem rendelkező potenciális ügyfeleket célozzák vele. Az olyan fogyasztók bevonzása a legnagyobb kihívás, akik az internetes csalásokkal szemben nagyon óvatosak, ezért nem is rendelkeznek hitel- és betéti kártyákkal. A mexikói felnőtt lakosság egyharmadának van csupán hitelkártyája, egy 2017-es kormányjelentés szerint.

Az Amazon szerint Mexikó volt az első ország, aki nyitott volt az újratölthető bankkártya használatára, amelynek célja, hogy az ügyfelek számára új módszert kínáljon a weboldalon történő vásárláshoz.

“Az ügyfeleknek, akik nem rendelkeznek hitel- vagy betéti kártyával, az Amazon Rechargeable könnyű és praktikus módja annak, hogy a készpénzt online fizetési lehetőséggé alakítsák át” – nyilatkozta Fernando Ramirez, az Amazon termékmenedzsere Mexikóban.

Forrás

Szilágyi Viktória