„App-only banking” szolgáltatást indít az Amar Bank

Az indonéz Amar Bank a Google Cloud segítségével elindította a My Smile nevezetű szolgáltatását.

A bank fintech leányvállalatának, a Tunaikunak, a FIS Cloudnak és az Infofabricanak a technológiáját felhasználva valósították meg az alkalmazást, ami jelenleg takarékszámlát kínál személyes pénzgazdálkodási és számlaösszesítői szolgáltatásokkal egybekötve.

Az Amar bank az AI-hez és a Big Data architektúrához használja a Google Cloud technológiát, amely segítségével fokozatosan szeretné bővíteni a My Smile alkalmazást.

Vishal Tulsian, az Amar Bank elnökének elmondása szerint a Google Cloud három nagy előnyt kínál a bank számára: skálázhatóságot, biztonságot és mesterséges intelligenciát. A technológia segítségével a piaci hiányosságokat kiküszöbölve egyedi ajánlatokat tudnak kínálni a felhasználói élmény fokozására.

Forrás: Finextra

Lauri Sonia