Az Axate fel akarja forgatni a médiapiacot

A brit Axate közösségi finanszírozásba kezdett a CrowdCube-on. A startup a médiapiacot szeretné felforgatni egy egyszerű, de hatékony fizetési megoldással. Az általuk igényelt 350 ezer fontot máris elérték, sőt túl is teljesítették, pedig a kampányból még hátravan három hét.

Az Axate lehetővé teszi, hogy egy teljeskörű előfizetés helyett cikkenként lehessen fizetni bizonyos hírportálokon. Természetesen a jelenleg használt előfizetéses rendszer nagymértékben támogat médiafelületeket, így a rendszeres olvasóknak megéri havidíjat fizetniük a minőségi tartalmakért. Azonban sokan csak egy cikket szeretnének elolvasni egy felületről, amiért nem fizetnének teljes előfizetési árat. Az Axate ezt oldja meg fizetési bővítményével, a felhasználóknak csak fel kell tölteniük az egyenlegüket, amit utána tetszésüknek megfelelően költhetnek el különböző cikkekre, kedvező árakon.

A kampány során igényelt 350 ezer fontért 3,19% részesedést ajánlottak fel. Ezzel a céget több, mint 11 millió fontra árazták be, amely reális értéknek tűnik, hiszen már össze is gyűlt az igényelt összeg. Bővítményük 15 weboldalon érhető el 31 ezer regisztrált felhasználó számára. Alapításuk óta már 2 millió fontnyi befektetést gyűjtöttek össze és számos ismert híroldalon írtak róluk.

Forrás: CrowdfundInsider

Qayum Dániel