Kiskereskedők között elsőként integrálta a Michael Kors a Shopping Muse-t. A Mastercard leányvállalatához, a Dynamic Yieldhez tartozó Shopping Muse egy új generációs személyes kiskereskedelmi asszisztens, amely az AI legmodernebb képességeit felhasználva nyújt támogatást az online kiskereskedelmi szektor számára.
A Shopping Muse újradefiniálja a vásárlói élményt a digitális kereskedelemben. Az eszköz képes a vásárlók hétköznapi nyelvét személyre szabott termékajánlásokká alakítani. Figyelembe tudja venni a modern divatirányzatokat és különböző öltözködési stílusokat. A Mastercard és a Dynamic Yield együttműködése a személyre szabott kiskereskedelmi élmény új dimenzióját nyitja meg.
A Mastercard még 2022-ben vásárolta fel a Dynamic Yield-et a McDonald’s-tól. A vállalat már akkor is egy kiemelkedő szereplő vol a személyre szabott megoldások terén. Fő kompetenciái mellett a Dynamic Yield különös figyelmet fordít az adatvédelemre és a felelős AI alkalmazásra is, amit minden termékébe és szolgáltatásába integrál.
Ori Bauer, a Dynamic Yield vezérigazgatója elmondta:
„A Michael Kors, mint az előremutató divatmárkák egyik kiemelkedő példája, tökéletesen használja ki a technológiánkat. A Shopping Muse segít, hogy a Michael Kors márka egyedi vásárlási élményét az online térbe is átültessük.”
A Michael Kors és a Mastercard újítása forradalmasítja az online vásárlást, személyre szabott élményt nyújtva a vásárlóknak, amely hűen tükrözi a divatmárka esztétikáját és minőségét.
(Forrás: Finextra)
(Címlapkép: Depositphotos)