A Takarékbank ügyfelei nem tudtak fizetni a Bolt applikációjában

A Takarékbank „technikai okok” miatt nem engedélyezte a Bolt applikációjából érkező fizetéseket.

Egy olvasónkat a bank call centere korábban arról tájékoztatta, hogy „visszaélésekre és csalásokra” hivatkozva nem engedélyezik a Bolt applikációján keresztüli fizetéseket. A Bolt ügyfélszolgálata pedig tömören csak azt közölte olvasónkkal, hogy a bank „nem engedélyezte a tranzakciót”, náluk érdeklődjön.

Kérdéseinkkel mi is megkerestük a bankot és a személy- és ételszállító céget: a Bolt és a Takarékbank is megerősítette, hogy „technikai problémák” merültek fel.

„A Bolt platformján a közelmúltban technikai problémák merültek fel Magyarországon”

– válaszolta a Fintech.hu kérdéseire a Bolt szóvivője.

Közölte azt is, hogy „ez idő alatt egyes ügyfelek nem tudtak tranzakciót végrehajtani kártyáikkal”, de remélik, hogy a megszokott működés hamarosan helyreáll.

A Bolt több információt nem kívánt nyilvánosságra hozni, így azt nem tudjuk, hogy más bankok esetében is fennáll-e a technikai probléma.

Forrás: Bolt

A Takarékbank sem volt bőbeszédűbb, mint azt megkeresésünkre írták „a Takarékbank technikai okokból kifolyólag nem engedélyezte a fizetéseket”. Válaszukban ugyanakkor hozzátették, hogy a bank ügyfelei „hamarosan újra a megszokott módon fognak tudni fizetni az applikációval”.

Frissítés (12.37)

Cikkünk megjelenését követően a Bolt arról tájékoztatta a Fintech.hu-t, hogy „a technikai probléma már megoldódott”.