A SoFi az AI forradalom élén

A Galileo, a fintech iparág úttörője, egy jelentős átalakító erővel bíró lépést mutatott be. Felturbózták a SoFi digitális szolgáltatáscsomagját a beszélgetésalapú AI eszközük – a Cyberbank Konecta – integrálásával. Valódi, kézzelfogható különbséget hoznak a felhasználói élményekben a SoFi, a neves digitális személyes pénzügyekkel foglalkozó platform számára.

A Galileo fejlett mesterséges intelligencia képességeivel a SoFi gyakorlatilag azonnal pénzügyi előnyökre tudott szert tenni. Az egyik legszembetűnőbb eredmény az ügyfélszolgálati ügynökök felszabadulása a rutinszerű kérdések alól, és szakértelmük átirányítása a bonyolultabb problémákra. Ez a stratégiai lépés 7%-kal növelte az ügyfélszolgálat hatékonyságát. Érdemes megemlíteni, hogy a Galileo a SoFi Technologies közvetlen leányvállalata, tehát az együttműködés még hatékonyabb és gördülékenyebb, mint egy hagyományos üzleti interakcióban.

A SoFi könyörtelenül kihasználja a mesterséges intelligencia által vezérelt interakciók előnyeit

Bár a piacon számos chatbot-megoldás az emberhez hasonló társalagási képességgel büszkélkedik, a valóság gyakran elmarad ettől. A Cyberbank Konecta ezt az akadályt ugrotta meg, hiszen eleve a banki ökoszisztémához lett szabva. Ezentúl az is megkülönbözteti a versenytársaktól, hogy ’deep learning’ modellekre épül. Ez annyit jelent, hogy valós időben képes reagálni és tanulni az ügyfelek érzelmi állapotából, így biztosítva a zökkenőmentes interakciót.

David Feuer, a Galileo termékfejlesztési igazgatója szerint a régi típusú chatbotok nem igazán „értik” az embereket. Ezzel szemben az olyanok, mint a Cyberbank Konecta, fejlett nyelvi képességeivel nem csak megértik, hanem le is másolják az emberi interakciókat. Az eredmény pedig elkötelezett ügyfelek és még szilárdabb hűség.

Aaron J. Webster, a SoFi globális operációs vezetője is lelkesedésének adott hangot. Úgy gondolja, hogy az a fajta finomság, amellyel a Cyberbank Konecta a beszélgetéseket kezeli, megváltoztatja az ügyfélszolgálat mibenlétét. Meglátása szerint a SoFi mostani újítása nemcsak a mesterséges intelligencia alapú bankolásról szól. Egyúttal arról is, hogy úttörő módon egyedi, személyre szabott interakciókat alakítanak ki felhasználóik számára.

(Forrás: Finextra)