A Nike pénteken publikálta a 2021-es pénzügyi évének november 30-án zárult második negyedéves beszámolóját, amelyből kitűnik, hogy az online platformon történő értékesítése a vállalatnak egyetlen negyedév alatt 80%-kal növekedett az előző időszakhoz képest. A vállalat értékesítése az észak-amerikai régióban több mint 100%-kal növekedett, és a világ összes többi részén is legalább kétszámjegyű növekedést könyvelhetett el a sportszergyártó. A COVID hatására a vállalat értékesítése összességében sem esett vissza, az előző év azonos időszakához képest a vállalat értékesítési árbevétele 8%-kal nőtt. 

A vállalat teljesítményének a részvényesek is örülhettek, az előzetesen várt 62 centes részvényenkénti osztalék helyett 78 centet fizetett a vállalatóriás.

Szerző: Juhász Benedek

Forrás: https://www.pymnts.com/earnings/2020/nike-digital-sales-surge-80-pct-d2c-rise-32-pct/