A jómódú ügyfelek felé nyit a Tinkoff

A Tinkoff bejelentette a Tinkoff Private szolgáltatáscsomagjuk elindulását, mellyel a jómódúbb ügyfeleket szeretnék hatékonyabban kiszolgálni. A digitális privátbanki termékpaletta hagyományos és innovatív megoldásokat egyaránt felvonultat majd a klienseknek.

A Tinkoff Private először is létrehoz egy részletes profilt az ügyfélről, amelynek keretein belül meghatározásra kerülnek annak hosszú távú pénzügyi céljai, így a későbbiekben már a leginkább releváns szolgáltatásokat kínálhatják nekik. A termékpaletta három jól elkülöníthető részre osztható fel: befektetési szolgáltatások, banki megoldások és lifestyle elemek. 

A befektetési szolgáltatások révén a kliensek támogatást kaphatnak hosszú távú befektetési portfóliójuk kialakításához, így az igazodik személyes igényeikhez és beállítottságukhoz. Emellett lehetőségük lesz magántőke alapokba fektetni, valamint tőzsdei bevezetéskhez (IPO-khoz) is hozzáférhetnek. A banki megoldások segítségével az ügyfél kijelölhet egy nevében eljáró felet, aki aktívan kezeli befektetéseit és bankszámláit, amivel értékes időt spórolhat meg. Emellett a készpénz beszedéshez és adózáshoz is személyes támogatást kapnak, valamint az egyedi designnal megtervezett Tinkoff Private kártyák segítségével pénzügyeiket és költségeik kezelését is egyszerűbben rendezhetik a továbbiakban. 

A lifestyle szolgáltatások között különböző exkluzív ajánlatok és lehetőségek találhatók, így például az ügyfél privát expedícióra mehet az Antarktiszra, privát sofőrrel próbálhat ki luxusautókat, korlátlan hozzáférést kaphat egyes reptéri várótermekhez és egy exkluzív borászati klubba is csatlakozhat. További könnyebbséget jelenthet, hogy a Tinkoff appban egy személyes asszisztens is a kliensek rendelkezésére áll majd, aki képes nekik asztalt foglalni egy étterembe, VIP jegyeket vásárolni egy sporteseményre, de akár egy családi ünnepséget is meg tud szervezni néhány óra alatt. 

A Tinkoff Private csendesen már elindult 2021 elején, ekkor néhány kiemelt fontosságú befektetési ügyfél fért hozzá a fentebb felsorolt szolgáltatásokhoz, a digitális bank célja azonban érthető módon az, hogy a jövőben egyre több jómódú kliensnek nyújtsanak exkluzív, prémium színvonalú banki élményt.

Forrás: FF News

Bátorfi Botond