A HSBC elindítja az Apple Business Chat szolgáltatást

A HSBC UK az első közvetlen leányvállalatával együtt bevezetett egy olyan funkciót, amely lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy az Apple készülékeken az üzenetek alkalmazáson keresztül kapcsolatba lépjen velük.

A HSBC szerint a Covid-19 miatti korlátozások során 50% -kal növekedett a meglévő digitális chat szolgáltatások és 40% -kal nőtt a call center iránti igény.

A bank hasznosnak ítéli az Apple Business Chat szolgáltatást, hiszen az Apple készülékkel rendelkező ügyfelek számára további lehetőséget biztosít a kérdéseik feltevésére. A legtöbb kérdésre egy chatbot válaszol, de ha az ügyfelek összetettebb válaszokat igényelnek, azokra az ügyfélszolgálat fog választ adni.

A HSBC kiemelte, hogy nem proaktív kapcsolatfelvételre használja az üzenetek alkalmazást és soha nem kér személyes információkat az ügyfelektől.

Kerri-Anne Mills, a HSBC UK ügyfélszolgálati központja és ügyfélszolgálat vezetője, szerint: „Egyre több ember fordul digitális csatornákhoz, hogy mindennapos banki igényeiket otthonuk elhagyása nélkül intézzék.”

“Az Apple Business Chat a HSBC UK meglévő mobil és online csevegőszolgáltatásainak kulcsfontosságú kiegészítése és segít nekünk abban, hogy ügyfeleink hozzáférhessenek a megfelelő és megbízható információkhoz, épp akkor, amikor erre szükségük van.”

Forrás: Finextra

Visnyei Zsófi