Elárulva érzik magukat az N26 ügyfelei

Az elmúlt héten az N26 bejelentette, hogy befejezi működését az Egyesült Királyság területén a Brexit miatt. A döntést illetően az ügyfelek többsége felháborodott és csalódott.

Az N26 egyik ügyfele, Miguel Frias Mosque teljesen felháborodott, amikor a cég a Brexitre hivatkozva bejelentette távozását az Egyesült Királyságból. „Bizonyára szükség volt valami mentségre ahhoz, hogy új befektetőket szerezhessenek. A Brexitet hibáztatják ahelyett, hogy beismernék, hogy az ismeretek hiánya miatt nem álltak készen az Egyesült királyság piacának kezelésére.  Nem saját kudarcként fogják fel a dolgot.” – mondta Miguel.

Egy másik ügyfél azt nyilatkozta, hogy csalódott a digitális bank bejelentését illetően, annak ellenére, hogy nagy rajongója a szolgáltatásainak. Úgy érzi magát, mint akit cserben hagytak. Szerinte a bank soha nem jelezte az ügyfeleinek, hogy az EU-ból való kilépés megnehezítené, illetve befolyásolná a cég jövőjét. Úgy gondolja, hogy nem a Brexit a hibás.

A témával kapcsolatban az alábbi Twitter bejegyzések születtek:

    

Forrás: CNBC

Lauri Sonia