A DCBank és az XTM együttműködése

A kanadai DCBank egyesítette erőit az XTM technológiai céggel, hogy olyan kioszkokat telepítsen, amelyek konvertálják a bankjegyeket és érméket egy előre fizetett prepaid Mastercard kártyára, amit bevásárlóközpontokban és sportstadionokban tudnak felhasználni a fogyasztók.

A Covid-19 kapcsán létrejött készpénzzel kapcsolatos aggályok miatt a munkavállalók és a munkaadók el akarják kerülni a készpénz elfogadását vagy kiadását, de nem akarják teljes mértékben elidegeníteni az ügyfeleket. A fordított ATM működése során a felhasználók akár 1000 dollárnyi készpénzt is feltölthetnek, ezután egy aktivált és feltöltött Mastercard kártya kiadásra kerül.

A torontói székhelyű XTM szerint már több lehetséges ügyféllel megbeszélések folynak, beleértve a nagy stadionokat, éttermeket és bevásárlóközpontokat is. A vállalkozások kisebb díjat számíthatnak fel a Mastercardért vagy a tranzakciókat támogatva, ingyenesen nyújthatják a szolgáltatást ügyfeleiknek.

“A készpénzfelvételi kioszkok fontos lépést jelentenek annak érdekében, hogy az XTM teljes mértékben készpénzmentes ökoszisztémát nyújtson ügyfeleik számára” – mondta Marilyn Schaffer, az XTM vezérigazgatója. “Mivel a közeljövőben továbbra is lesz készpénzforgalom, tökéletesen időzítettük a belépést ahhoz, hogy biztonságos és hatékony megoldást kínáljunk ügyfeleink igényeinek kielégítésére.”

Forrás: Finextra

Visnyei Zsófi