A Banco Sabadell biztosítási szolgáltatásokat nyújt a WhatsApp-on keresztül

A spanyol Banco Sabadell arra készül, hogy a WhatsApp üzenetküldő alkalmazást használja otthoni biztosítási szolgáltatások nyújtására.

Az elkövetkező néhány hónapban egy szélesebb körű bevezetés előtt a bank közvetítőjének, a Bansabadell Mediación és biztosítási leányvállalatának, a Bansabadell Seguros Generales segítségével kísérletezi a szolgáltatást.

A Bansabadell Seguros Generales ügyfelek a WhatsApp használatával kapcsolatba léphetnek egy szakértői csapattal a biztosítási fedezetükkel kapcsolatos kérdéseikkel kapcsolatosan. Eközben az alkalmazást információk és tippek kiküldésére is használják.

Banco Sabadell szerint a szolgáltatás segít az ügyfeleknek, hogy egy helyen tárolják titkosított beszélgetéseiket, így a kommunikáció bizalmas lesz.

Pol Navarro, GM, az InnoCells elmondása szerint, az innovációk gyors és együttműködő kialakítása és bevezetése segít az ügyfelekkel való szorosabb kapcsolattartásban.

Forrás: Finextra

Máté Evelyn