A 7-Eleven arcfelismerő technológiát alkalmaz

Az ausztrál 7-Eleven országos szinten bevezeti az arcfelismerő technológiát az ügyfél visszajelzési folyamatok felgyorsítása érdekében. A cég kijelentette, hogy a technológiát „nem használják más célra”.

A 7-Eleven ausztrál szóvívőjének elmondása szerint, a technológia az ügyfélélmény méréséhez szükséges, ami a boltban megtalálható Rate It tablettel összehangolva működik. A technológiának köszönhetően a cég pontos és valós visszajelzéseket tudhat meg ügyfeleitől.

Továbbá megemlítette, hogy ha egy ügyfél nem használja a tabletet, akkor a technológia nem tárol képet az ügyfélről, mivel a kamerát csak az interakció megkezdése után lehet bekapcsolni. A táblagép által tárolt adatoknál csak a kép titkosított algoritmikus ábrázolása kerül rögzítésre, amit a Rate It hét napig tárol az érvényesítés érdekében.

Ennek a technológiának a bevezetésével a 7-Eleven helyettesíteni kívánja az üzletben lévő manuális visszajelzési űrlapokat, így az ügyfelek azonnali visszajelzést adhatnak tapasztalataikról a cég számára.

Forrás: ITnews

Lauri Sonia