38 millió dollárt vont be az indiai fintech start-up, a FamPay

A FamPay, egy újonnan indult fintech vállalkozás, amelynek célja India első neobankjának felépítése a tinédzserek számára. A cég most 38 millió dollárt gyűjtött össze Series A finanszírozási körében.

A Bengalore-i székhelyű cég az indulása óta eltelt nyolc hónap alatt 2 millió regisztrált felhasználót szerzett. A mostani tőkebevonással azt tervezi, hogy kiépíti vezetői csapatát és tovább bővíti felhasználói bázisát. A fordulót az Elevation Capital vezette, a jelenlegi befektető Sequoia Capital India és más korai befektetők részvételével.

“Örömmel üdvözöljük új befektetőinket, és köszönjük a korai befektetők további bizalmát.” – mondta Sambhav Jain, a FamPay társalapítója. “Mivel az indiai lakosság mintegy 40%-a 18 év alatti, évente tinédzserek milliói kezdik használni első okostelefonjukat, ezért a FamPay víziója, hogy őket elsőként elérje.”

A FamPay alkalmazás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy online és offline fizetéseket hajtsanak végre a beépített FamCard digitális fizetési kártyával, bankszámla birtoklása nélkül. Az applikáció használatához először a szülők beleegyezése szükséges. Ezután tudják a tinédzserek megkezdeni az alkalmazás használatát és a fizetések elindítását. A fizetési szolgáltatások mellett a FamPay játékos módszerekkel ösztönöz a megtakarításra és az alkalmazáson belül közösségi platformként is működik.

Forrás: FintechFutures

Tóth Balázs