Webshopod van? Ezekre a trendekre figyelj 2019-ben!

A Black Friday láz épp elült, de még előtte vagyunk a Nagy Karácsonyi Webshop láznak, ami a vásárlások nagyját generálja ebben az iparágban. De tényleg így lesz ez 2019-ben is? Tényleg egy-két nagyobb ünnep vagy dátum miatt éri meg webshopot nyitni? Utánajártunk.

Erre a 4 trendre kell felkészítened a webshopod – és önmagad – jövőre, ha nemcsak az ünnepnapokon, de folyamatosan növekedni szeretnél az év során:

  1. Megnő a multi-channel szerepe az online értékesítésnél is

  2. Az Instagram az új Facebook

  3. Figyelj a gépházra: a logisztikán fogják meg a legtöbben a profitot

  4. Megjelenik a Mesterséges Intelligencia (MI) a webshopoknál is

 

1. Megnő a multi-channel szerepe az online értékesítésnél is

Mára már szinte teljesen elmosódott a hagyományos és az online áruházak közötti határ. Ennek eredményeként egyre több offline bolt erősíti online jelenlétét, míg az eddig kizárólag virtuálisan működő webáruházak valódi üzleti egységeket nyitnak. Egyre jobban hódítanak az online piacterek és a közösségi felületeken belüli vásárlási lehetőségek. Ez bizony nagyban befolyásolja a marketing tevékenységünket is, hiszen emiatt átfogó stratégiára van szükségünk.

Teljes cikk