Viszlát Monzo.

Komoly taslit kapott a Monzo, legalábbis ez a célja a Viola Black fintech startupnak, mely egészen bicskanyitogató kampánnyal híreszteli prepaid kártya megoldását és money menedzsment applikációját.

A Viola Black London szerte ment neki a Monzonak: a “Move over Monzo.” kampány az óriásira nőtt és már-már banki méreteket öltő fintech unikornist fricskázza, méghozzá azzal, hogy míg a Monzo már bankként működi, úgy a Viola Black létrehozta a modern pénz menedzsment platformot és személyre szabott szolgáltatást nyújt. A bécsi alapítású cég 4 fontos havidíj mellett kínál pre-paid kártya szolgáltatást és egy költségvetéstervező platformot. A nem éppen bátortalan kampány csak pár napja fut az angol fővárosban, mégis hatalmas figyelmet kapott és egyre többen kezdenek el beszélni róla.

Kíváncsian várjuk a Monzo válaszát.

Reményik Áron

Forrás: Finextra