Újabb területen terjeszkedik tovább az Amazon

A világ legnagyobb online kereskedelmi platformja a vásárlási élmény javításával szeretne betörni a lakásbiztosítás piacára az Egyesült Királyságban.

Az Amazon egy új üzleti területen terjeszkedik tovább és saját online biztosítási platformot indít az Egyesült Királyságban. Az áruház alapvetően három márkával indul: Co-op, General Insurance és Ageas UK. Ezeket jövő év elején további biztosítók is követni fogják.

A kiválasztott ügyfelek október 19-től kezdve közvetlenül az Amazon weboldalán keresztül vásárolhatnak biztosítást. Az insurtech megoldást az év végére pedig az összes brit felhasználóra és a mobilalkalmazásra is kiterjesztik majd. Az Amazon minden egyes tranzakcióból értékesítési jutalékot szed, bár azt nem mondta meg, hogy pontosan mennyit.

Jonathan Feifs, az Amazon EU fizetési termékekért felelős igazgatója a következőképp nyilatkozott: 

“A lakásbiztosítások online történő vásárlása egy jól bevált módszer, és célunk, hogy az Amazon biztosítási áruházzal felülmúljuk az ügyfelek elvárásait. Ez a lépés csupán a kezdet: folytatni fogjuk az innovációt, mindezt azzal a céllal, hogy elnyerjük a vásárlók tetszését és a lehető legjobb vásárlási élményt nyújtsuk.”

Feifs szerint a megfelelő lakásbiztosítás megtalálása időigényes és bonyolult feladat lehet a vásárló számára, mivel az árajánlatok gyakran kihagynak alapvető információkat annak érdekében, hogy a lehető legalacsonyabb árat kínálják első pillantásra. Amikor nekiláttak az Amazon biztosítási áruház létrehozásának, javítani akarták a lakásbiztosítást vásárló ügyfelek élményét, hogy könnyedén összehasonlíthassák a lehetőségeket, és megalapozott, objektív döntést hozhassanak – akárcsak az Amazonon történő vásárláskor.

Lehet, hogy ez az új termék, amely a Moneysupermarket és a Comparethemarket versenytársa lesz, az e-kereskedelmi óriás első lépését jelentheti a személyes pénzügyek világába?

(Forrás: AltFi)

(Címlapkép: Depositphotos)