Új generációs banki szolgáltatások személyre szabásban segíti a PwC a fintech-eket

Tíz vezető brit fintech-et vont be a Pwc az egyik úttörő kezdeményezésébe, melynek célja bemutatni, hogy a bankszektor jövőjét a kollaboráció, innováció és a személyreszabás határozza majd meg. 

Az elmúlt három évben tíz fintech vállalkozás járult hozzá a PwC Tysl ökoszisztémájának fejlődéséhez, amely olyan megoldásokat tartalmaz, mint az automatizálás, AI, adatkezelés és adatelemzés. Ezen megoldások megkönnyítik az ügyfelek számára a bankszámlanyitást, speciális pénzügyi megoldások használatát és a dokumentumok digitális aláírását is. 

Az API alapú megközelítés alkalmazásának segítségével – mely lehetővé teszi a különböző alkalmazások egymással való kommunikációját – a Tysl lehetőséget biztosított a fintech-ek és a PwC számára az együttműködésre és egy új innovatív bank technológiai paletta kidolgozására, mely hozzájárul a szervezetek teljesítményének növekedéséhez. Olyan szolgáltatásokat kínál, mint az ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM), ügyfél azonosítás (KYC), hitelelbírálás a különböző területeken, mint a jelzálogkölcsön, megtakarítások vagy vállalati hitelezés. 

A Tyls segítségével a PwC alacsony költségen és gyorsan képes ügyfélközpontú modern digitális szolgáltatásokat létrehozni.

A Tyles platformba integrált megoldások a következők: 

Mambu, Yoti, Kompli Global, DueDil, Just Move In, SignNow, Codat, Flexys, SaltedgeCredit Kudos, Lendingmetrics, Gazeal 

Forrás: FintechFinance

Szabó Rebeka