Az Affirm, az amerikai BNPL óriás két új fizetési lehetőséget jelentett be. A Pay in 2 és a Pay in 30 opciókat. Ezekkel az újításokkal még nagyobb választékot és rugalmasságot kínál a fogyasztóknak az Affirm alkalmazásában. Újításával még szélesebb körben teszi lehetővé a BNPL fizetés lehetőségét.
Az Affirm mindig is híres volt arról, hogy a fogyasztóknak soha nem kell egyetlen fillérrel sem többet fizetniük annál, mint amit előre megállapítottak. Nincsenek késedelmi díjak vagy rejtett költségek, mint például a halmozott vagy késedelmi kamat. Az Affirm, aki elsőként vezette be a BNPL bankkártyát mindig is híres volt az innovatív megoldásairól.
Az új Pay in 2 és Pay in 30 lehetőségek bevezetésével két új fizetési konstrukciót kínálnak. A vásárlók két kamatmentes havi részletben fizethetik ki vásárlásaikat, vagy 30 napon belül teljes egészében, kamatmentesen. Ezek a lehetőségek hamarosan megjelennek az Affirm alkalmazásában, csatlakozva a már meglévő Pay in 4 és havi részletfizetési lehetőségekhez.
Az Affirm célja az ügyfelek legjobb kiszolgálása
„Az Egyesült Államokban az e-kereskedelmi tranzakciók körülbelül 80 százaléka 150 dollár alatti vásárlás.”
Mondta Vishal Kapoor, az Affirm termékfejlesztési vezetője.
„A nagyobb választék és rugalmasság biztosítása kulcsfontosságú ahhoz, hogy a fogyasztóink igényeit kielégítsük. Az olyan opciók hozzáadása, mint a Pay in 2 és a Pay in 30, lehetővé teszi számunkra, hogy jobban megfeleljünk a fogyasztók egyéni preferenciáinak. Lehetővé téve ezzel számukra, hogy nagyobb vagy kisebb vásárlásokat is olyan módon fizethessenek, ami a legjobban illeszkedik a költségvetésükhöz.”
Az Affirm alkalmazásában a Pay in 2 és a Pay in 30 opciók bevezetése óta növekedett a kosárkonverzió. Az Affirm azt tervezi, hogy a következő hónapokban szélesebb körben is teszteli és bevezeti a Pay in 2 és a Pay in 30 opciókat integrált kereskedelmi partnerei számára.
Ezek az új fizetési lehetőségek nemcsak a vásárlók számára jelentenek nagyobb rugalmasságot és megfizethetőséget. A kereskedők számára is előnyösek, hiszen növelhetik az eladások számát, a kosárértéket és a vásárlói elégedettséget.
(Forrás: Finextra)
(Címlapkép: Depositphotos)