Nubank – Út a 25 millió ügyfélhez

A brazil neobank ügyfeleinek száma 8 hónap alatt 15 millióról 25 millióra emelkedett, ami azt jelenti, hogy az első negyedévében minden nap átlagosan 42.000 ember iratkozott fel. A márciusi brazil és mexikói terjeszkedése után a fintech cég 7,4%-os piaci részesedést szerzett. A cég elmondása szerint ügyfelei 20%-ának még soha nem volt hitelkártyája.

Összehasonlításképpen az Egyesült Királyságban a Monzo-t 4,2 millióan használják, a Revolut-ot 10 millióan, az N26-ot 5 millióan a Chime-ot pedig 8 millió.

Latin-Amerika hatalmas lehetőséget kínál a fintechek számára, mivel a lakosság nagy része nem rendelkezik bankszámlával, ezáltal nem kell versenyezniük a tradicionális bankokkal ügyfélszerzés érdekében. A nagy bankok és befektetési vállalkozások jelentős beruházásokat hajtottak végre Latin-Amerikában, mint például a Banco Santander, amelynek nyeresége 41 %-át a régióból nyeri és emellett 4 latin-amerikai fintech cégbe fektetett be.

Forrás: Fintechfutures

Lauri Sonia