Starling

A 2019-es Smart Money People eseményen, a Starling bank nyerte el a legjobb brit bank, a legjobb folyószámla szolgáltató és a legjobb üzleti banki szolgáltató díjakat. Emellett a neobank a piacon 695 000 lakossági, 66 000 üzleti és további 22 000 eurós számlát üzemeltet, illetve 10.000.000 tranzakciót bonyolít le havonta. A növekedés mellett a londoni irodájuk is bővült 165 emberrel, míg a southamptoni 150 fővel.

Tőkebevonás

2019 elején 175 millió fontban tőkebevonásban részesült a cég a Merien Global és az RBS által. Továbbá, októberben a Starling Bank 30 millió fontnyi finanszírozásban részesült, a Merien Chrystalis Investment Company és a JCT befektetőktől, melynek segítségével elérték az 1 millió feliratkozót, illetve elkezdtek Európa szerte terjeszkedni.

TV reklám 

A „Feel good about money” című TV kampány célja az volt, hogy megmutassa az embereknek, hogy milyen könnyen kontrollálhatják pénzügyeiket a Starling app segítségével. A rendezőket a „Starling” név inspirálta és összekötötték a bank értékeit a seregélymadár gyors, társaság kedvelő és mozgékony mivoltával, illetve a hatalmas számban érkező madarak az elkötelezettséget szimbolizálják. A nemzetközi kampány keretein belül, hirdetőtáblákon, rádióban és online felületeken is hirdetett a cég. A kampánymérés felmérések alapján a márka ismertsége az Egyesült Királyságban 22% -ról 38% -ra emelkedett.

Új szolgáltatások, fejlesztések és partnerségek

  • Euro alapú számla
  • 3D biztonsági kód
  • Személyi kölcsön bevezetése
  • 16 és 17 évesek számára számlavezetés
  • Gyors pénzutalás a Starling számlák között
  • Állandó rendelések szerkesztése
  • Partnerségek számos bankkal, e-pénz intézménnyel és fizetési szolgáltatóval
  • Üzleti ügyfelek számára Euro-számlák
  • Euró számlákhoz betéti kártya
  • Üzleti ügyfelek számára online bankolási lehetőség
  • Extra biztonság az érintés nélküli fizetéseknél
  • Postafiók kereső
  • Többtulajdonos üzleti számlák korlátolt felelősségű társaságok számára
  • Piaci integráció a Churchill Insurance-el, a CreditLadder-el és a Growth Street-el
  • Partnerség az SumUp-al és az angol postával

A jövő 

Anne Boden, CEO elmondása szerint 2020 lesz az első profitábilis éve a cégnek. Kiemelte, hogy nagy hangsúlyt szeretne fektetni a marketingre, ami az első negyedévben egy újabb kampány elindítását jelenti. Emellett, megszeretné duplázni a felhasználók számát, illetve új funkciókat szeretne elérhetővé tenni az applikáción belül.

 

Lauri Sonia