A Bank of America egy évvel ezelőtt indította el pénzügyi tervező szolgáltatását Life Plan néven. A tavaly októberi indulás óta már több, mint 5 millió felhasználónál tart a megtakarítást támogató funkció.
A Life Plan a Bank of America weboldalán és mobilalkalmazásán is elérhető. Segítségével a felhasználók kiválaszthatják a számukra legfontosabb céljaikat különböző életszakaszaikban, valamint különböző területeken, mint például a pénzügyek, család, egészség, otthon, munka, szabadidő, vagy adakozás.
Több, mint 5 millió ügyfelük által 34 milliárd dollárral növelték meg számlaegyenlegeiket egy év alatt. A legnépszerűbb célok között szerepelt a ’Büdzsézés és Megtakarítás Elkezdése’, a ’Hitelminősítés Javítása’, a ’Megtakarítás egy Nagy Kiadásra’, az ’Ingatlanvásárlás’, valamint a ’Nyugdíjmegtakarítás’.
A következő év elején a Bank of America virtuális asszisztensébe, az Ericába is integrálják a Life Plant. A mesterséges intelligencián alapuló asszisztens segítségével nagyobb mértékben tudják motiválni és támogatni a felhasználókat céljaik elérésében.
Forrás: Finextra
Qayum Dániel