Piacvezetővé vált a magyar Festipay a romániai fesztiválpiacon is

A 2015-ben alapított magyar fintech cég Magyarország után a román fesztiválpiacon is vezető pozíciót szerzett. A Festipay idén már minden jelentős romániai fesztiválon jelen volt a szolgáltatásaival, készpénzmentes fizetést, integrált rendezvénybeléptetést biztosított a legkorszerűbb eszközökkel.

‘UNTOLD’, ‘Electric Castle Special’, ‘SAGA’ és ‘Summer Well: The Limited Edition’

Az idén debütált a magyar cég az egyik legnevesebb romániai fesztiválon: az Electric Castle-t a boncidai Bánffy-kastély mellett idén Kolozsváron is megrendezték. Az előző években szintén a Festipay biztosította az integrált rendezvénymenedzsmentet, a karszalagos vagy plasztikkártyás készpénzmentes fizetést a Neversea, Nostalgia, The Carnival Bucharest, The Carnival Timisoara, diMansions Hit Music Festival és a Vibe fesztiválokon.

SAGA: idén először

Idén szeptemberben tartották meg először a bukaresti SAGA fesztivált. Ez az innovatív, háromnapos rendezvény az elektronikus zene legnagyobb neveit vonultatta fel: köztük Carl Cox, Tiësto, Topic, Allan Walker és még sok más nemzetközi és román művész lépett fel. A Festipay itt karszalagos, készpénzmentes fizetést szolgáltatott.

2015-ben, Kolozsváron indult a Festipay Romániában

Az UNTOLD Románia legnagyobb zenei fesztiválja. A szervezők kezdettől fogva készpénzmentes fizetési szolgáltatót kerestek, amely több nagy eseményen már bizonyította kompetenciáját. Elsősorban a budapesti Sziget Fesztivál referenciái győzték meg őket arról, hogy a magyar Festipay jó választás lesz. Fontos szempont volt a kiválasztásnál a készpénzmentes fizetési rendszer megbízhatósága és testreszabhatósága is. Azóta is tart ez az együttműködés, amely folyamatos siker, hiszen hetedik éve dolgoznak együtt. Az Untold fesztivált rögtön az első szezonjuk után Európa legjobb nagyfesztiváljaként díjazta a European Festival Awards.

Akár egyszerre több helyszínen, azonos színvonalon

A Festipay delegált stábja minden helyszínen személyesen ellenőrzi a fizetési rendszer telepítését, működését és felügyeli azt. Emellett a helyi személyzet képzését is minden esetben a magyar cég végzi, alkalmanként akár 120 embert is be kell tanítaniuk.

A cég komplex szolgáltatásai kiterjednek a jegyértékesítésre, a beléptetés-ellenőrzésre, a készpénzmentes fizetésre, az akkreditációra és hitelesítő adatok kezelésére, a személyzet menedzsmentjére, értékesítéstámogató rendszerekre, az okostelefon-alkalmazásokra és a mobilfizetésekre, valamint integrált megoldásokat is kínál mindezekre.

A Festipay integrált fizetési rendszere

A Festipay Európa egyik legnagyobb integrált rendezvénymenedzsment szolgáltatója. Innovatív beléptetési és a készpénzmentes fizetési megoldásait Európa és Ázsia 11 országában, köztük Magyarországon, Romániában, Belgiumban, Horvátországban, Franciaországban, Olaszországban, Grúziában, valamint Szingapúrban és Indonéziábanis használják a legkorszerűbb rendezvények.

A Festipay rendszerei jelenleg évente több mint 10 millió biztonságos fizetési tranzakciót dolgoznak fel, miközben egyesítik a beléptetést és a készpénzmentes fizetési fizetési funkciókat annak érdekében, hogy maximalizálják a fesztiválozók, valamint a szervezők és a helyszín üzemeltetői kényelmét és szolgáltatási biztonságát.

Az integrált rendszer 2017-ben debütált két nemzetközi nagyfesztiválon: a romániai Neversea és Untold sikeresen vezette be ezt az új rendszert, és 2018 óta a magyar és más külföldi fesztiválok látogatói is használják.

Magyar fejlesztésű innováció, nemzetközi sikerek a COVID sújtotta rendezvénypiacon

Dr. Kaderják Dániel, a Festipay Zrt. vezérigazgatója kérdésünkre elmondta,a Covid járvány aránytalanul nagy mértékben sújtja a rendezvényipart világszerte, ezért különösen büszkék arra, hogy a Festipay ilyen nehéz körülmények között is növelni tudta ügyfelei számát, méghozzá a nemzetközi fesztiválok nehézsúlyú szereplői körében. Hozzá tette: „a magyar fejlesztésű, több szempontból egyedülálló technológia mellett a fantasztikus teljesítményt nyújtó csapat is kellett ahhoz, hogy immár Romániában is piacvezetőkké válhattunk. Bízom abban, hogy 2022-ben már egy kiszámíthatóbb fesztiválszezonban tudunk majd dolgozni!”

Nagy segítséget jelentett cégnek a koronavírus járvány alatti rendezvénymentes időszakban, hogy a Festipay integrált beléptetési-fizetési megoldás külpiacra jutását a HEPA Magyar Exportfejlesztési Ügynökség csaknem ötvenmillió forint egyszeri, vissza nem térítendő támogatásban részesítette 2020-ban.

A FestiPay Közép-Európa legjelentősebb integrált rendezvénymenedzsment szolgáltatója, a Cardnet Zrt. és a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Zrt. közös tulajdonában áll.

A cég saját eszközparkjával biztosít teljeskörű készpénzmentes fizetési, akkreditációs, staff management, rendezvénykártyához vagy chipes integrált karszalaghoz kapcsolódó mobil applikációs, illetve mobil fizetési szolgáltatást, jegykezelést, beléptetést az ügyfelei számára. Magyarországon és Romániában is elsőként alkalmazott olyan integrált beléptetési-fizetési megoldást, amellyel a látogatók egyetlen rádiófrekvenciás azonosító chippel ellátott karszalagot használhatnak belépésre és fizetésre is. A Festipay a fesztiválok mellett a budapesti gyógyfürdők készpénzmentes fizetési szolgáltatója is.

A Festipay eddig 11 országban szolgáltat készpénzmentes fizetési megoldásokat. A COVID-19 világjárvány következményeként elmaradt rendezvények miatt kiesett időt új piacok kiépítésére, új termékek tesztelésére is használta. Románia, Belgium, Szingapúr, Grúzia, Horvátország, Svájc, Szlovénia, Olaszország és Franciaország után a luxemburgi piacra is sikerült betörni.

A megbízók részéről érkező pozitív, szolgáltatásminőséget és megbízhatóságot kiemelő visszajelzésekre alapozva a FestiPay Zrt. azt tűzte ki célul, hogy piacvezető szolgáltatóvá váljon Romániában, amelyet 2021-re sikerrel el is ért.