Online vásárlásélményed lehet a sarki boltban is

Az okos technológiák robbanásszerű fejlődésével a tradicionális boltok egyre többet merítenek a weboldalakon alkalmazott értékesítési megoldásokból, az online kereskedők ″polcairól″ pedig egyre többször köszönnek vissza a kiskereskedelmi gyakorlatban már jól bevált módszerek.
Az elmúlt három évtized információ technológiai robbanása gyökeresen forgatta fel nemcsak az életünket, média fogyasztási szokásainkat vagy információkhoz való viszonyunkat, de a termékek és szolgáltatások értékesítésének 20. századra kialakult rendszerét is, létrehozva egy olyan globális iparágat, amelyben az előrejelzések szerint az évtized végére évi 4000 milliárd dollár cserél majd gazdát – írja a kosarertek.hu.

Bár a hagyományos kiskereskedelemben az áruházak és boltok egyre inkább visszaszorulóban vannak – az elektronikus kereskedelem térhódítása miatt – aligha valószínű, hogy azok végleg eltűnnének majd az életünkből. Az okos technológiák robbanásszerű fejlődésével a tradicionális boltok egyre többet merítenek a weboldalakon alkalmazott értékesítési megoldásokból, az online kereskedők “polcairól” pedig egyre többször köszönnek vissza a kiskereskedelmi gyakorlatban már jól bevált módszerek. Ennek az utóbbi években lendületet kapott paradigmaváltásnak az aktuális buzzwordje a “phygital design”.

Teljes cikk

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.