Nevet vált a magyar cég, amely elhozta az érintésmentes fizetést a Szigetre

Az elmúlt évtizedben pénzügyi területen nemzetközi mércével mérve is eredményesen működő Metapay Kft. a jövőben PhenoGyde Kft. néven folytatja működését, továbbra is stratégiai tanácsadóként kutatva a jövő innovatív megoldásait – írja a Fintech.hu-hoz eljuttatott közleményében a társaság.

A cég sokaknak leginkább a különböző fesztiválokról lehet ismerős, ugyanis nekik köszönhető például a hazai piacon 2010-ben elindított Metapay Fesztiválkártya.

A Metapay sok tekintetben volt világelső már a kezdetektől:

a világon elsőként készpénzmentesített tömegrendezvényt.

2013-ig az összes Sziget Kft. által szervezett fesztivál kizárólagos pénzügyi szolgáltató partnere volt. Mindezek mellett a Metapay Kft. mutatta be Európa első NFC-s projektjét is.

A Metapay a világon elsőként készpénzmentesített tömegrendezvényt (Forrás: Depositphotos)
A Metapay a világon elsőként készpénzmentesített tömegrendezvényt (Forrás: Depositphotos)

A Metapay 2016-ban stratégiai tanácsadó céggé alakult. Azóta számos magyar vállalattal és nemzetközi pénzügyi és fizetési szolgáltatóval – mint például a Visával vagy a RIA-val – dolgoztak, dolgoznak együtt.

„A név- és arculatváltást követően folytatjuk a jövő innovatív megoldásainak kutatását a PhenoGyde-dal, amihez óriási inspirációt és motivációt jelent mindaz a teljesítmény és tapasztalat, amelyet az elmúlt 10 évben elért kitartásunknak köszönhetünk”

– idézi a cég közleménye Lévai Gábort, a Metapay alapítóját.

A névváltás után PhenoGyde néven folytatják, megtartva a stratégiai tanácsadói profilt. Ügyfeleik között az egyszemélyes mikrovállalkozásoktól, az 50-100 személyes kis- és középvállalatokon át a több ezer fős nemzetközi nagyvállalatok is megtalálhatóak. Mint írják, projektjeik között az egyedi, egyszeri feladatok mellet – mint például digitális stratégia, termékfejlesztés, fizetési stratégia kialakítása – hosszabb távú, szolgáltatás- és termékfejlesztésre vonatkozó, illetve folyamatos megbízásokat is teljesítenek, képviselik nemzetközi partnereiket, előkészítik külföldi partnereik hazai, régiós piacra lépését, illetve saját termékeket is létrehoznak, amelyeket nemzetközi pénzintézeteknek értékesítenek.