Negyedmilliós mérföldkőnél a Monzo

A brit digitális bank, a Monzo elérte a negyedmilliós mérföldkövet az üzleti ügyfelek terén. Az Egyesült Királyságban már minden 23. vállalkozás csatlakozott a neobankhoz.

A cég három évvel ezelőtt lépett be az üzleti számlák piacára, egy évvel később, mint az ősi rivális Starling Bank. A Starling jelenleg 520.000 kisvállalati számlával rendelkezik, ami 8,9%-os piaci részesedést jelent.

A Monzo Business Pro havonta 5 fontba kerül, és olyan felhőalapú könyvelési eszközökkel is integrálható, mint a Xero és a FreeAgent. Emellett olyan további funkciókat is tartalmaz, mint például a “Tax Pots”, amely az adószámlára tesz félre pénzt automatikusan, valamint a számlázóhoz való többfelhasználós hozzáférés. A Monzo Lite az üzleti alkalmazás ingyenesen igénybe vehető, egyszerűsített változata.

Áprilisban a bank elindította a Business Instant Access Savings szolgáltatást is, amely évi 1,5%-os (változó) éves kamatot kínál és havonta kerül kifizetésre. Ez két hónappal azután érkezett, hogy a Starling bevezette első, kisvállalkozásoknak szánt megtakarítási termékét. A Starling 2000 font vagy annál nagyobb összegű egyenlegek esetén egy évre 2,5%-os fix kamatot kínál.

Jordan Shwide, a Monzo Business vezetőének elmondása szerint:

“A Monzo Business alig több mint három évvel ezelőtt indult és ma már minden 23. brit vállalkozásból 1 nálunk bankol. A startupok és a kisvállalkozások alkotják az Egyesült Királyság gazdaságának gerincét, és ők állnak a nemzet innovációjának és növekedésének középpontjában. Elég szerencsések vagyunk, hogy ezt mindennap a gyakorlatban is láthatjuk több mint 250.000 ügyfelünknél.”

(Forrás: Finextra)

(Borítókép: Depositphotos)