Monzo 3.0

A Monzo a napokban dobta piacra harmadik generációs mobilappját. A 2015 óta piacon levő fintechről így kijelenthető, hogy szűk másfél évente új felülettel jutalmazza meg ügyfeleit, akik száma heti szinten 55.000 fővel nő, és jelenleg 3 milliónál is többen vannak. Ez jól jelzi, hogy a fintech fejlesztésekben az egyik legfontosabb a megfelelő ügyfélélmény nyújtása, illetve a felhasználók bevonása: a Monzo új fejlesztése nagyban támaszkodik az ügyfélvisszajelzésekre. Fő újítása elsősorban a jövőbeli fejlesztések piacra vitelét segíti: a korábbi verziók fő hiányossága az volt, hogy az új funkciók nehezen kaptak helyet, most egy olyan központi kezelőfelület jött létre, ahol gyakorlatilag korlátlan számú új szolgáltatás vezethető be. Ezt az igényt azonosította be a hazai felhasználók számára is elérhető Peak második generációs mobilapplikációja, a PeakWallet is, mely technikai megvalósítás terén a Monzoétól eltérő módon, de hasonló szellemiségben ad teret a jövőbeli funkcióknak.

Forrás: https://monzo.com/blog/2019/10/24/whats-next-for-the-new-look-monzo-app

Suppan Márton