A Revolut folyamatosan fejleszt és fejlődik, az elmúlt hetekben is számos új megoldással jöttek ki. Szolgáltatási palettájukat már elég széles körben mozgatják, időközben elérték az 500.000 fős üzleti ügyfélbázist, költöztetniük kellett jónéhány ügyfelet. Nézzük mi történt velük mostanában:

  • már olyan értékcikkket, mint az arany is könnyen lehet vásárolni a Revoluton keresztül,
  • ️ a litvániai ügyfélbázisba helyezik át a korábban ír székhelyű ügyfeleket (köztük a magyar ügyfeleket is), erre a Brexit miatt volt szükség,
  •  egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek az üzleti ügyfelekre, így már számukra is elérhetővé tették a metál prémium kártyákat,
  •  a digitális rezsi korszakában, a Revolut legújabb subscription tool-ja nyújt megoldást arra, hogy egy helyen kezelhetőek a visszatérő fizetések, mint mondjuk Spotify, Netflix előfizetések. Az előfizetéseket közvetlenül a Revolut appból is le lehet mondani ezentúl.

Ez a cikk a RowanHill Digital hírlevelében található. A hírlevélre itt tudsz feliratkozni. A cikk eredeti forrása: RowanHill Digital Fintech hírlevél