Megérkezett a BNPL az Amazon Payre

Az egyik legnagyobb BNPL szolgáltató, az Affirm jelentős mérföldkövet ért el. A maga nemében első vállalatként sikerült integrálódnia az Amazon Pay rendszerébe.

Az újszerű együttműködés keretében az Amazon Pay kereskedők az Egyesült Államokban mostantól az Affirm saját technológiáján keresztül kínálhatják ügyfeleiknek a “vásárolj most, fizess később” lehetőségeket. A kereskedők számára további kényelmet jelent, hogy nem kell külön részletfizetési lehetőségként beépíteniük az Affirm-öt.  Mindezt egyszerűen megtehetik, ha hozzácsatolják a meglévő Amazon Pay gombjukhoz.

A partnerség eredete 2021 augusztusára vezethető vissza, és kizárólagos együttműködés volt 2023 januárjáig. A bevezetés az Egyesült Államokban kezdődött, majd szeptemberben Kanadában is bevezetésre került.

Az Affirm az innovatív Adaptive Checkout technológiáján keresztül személyre szabott fizetési lehetőségeket kínál a fogyasztók számára. Rugalmas kétheti és havi fizetési terveket kínál 50 dollár feletti vásárlások esetén, 0%-os induló THM mellett. Az Affirm-öt fizetési módként választó Amazon Pay-felhasználóknak először át kell esniük egy hitelkártya-mentes jóváhagyási folyamaton.

Az amerikai BNPL vállalat következetesen fenntartja az átláthatóság iránti elkötelezettségét. Hangsúlyozva, hogy a felhasználók “soha nem fizetnek többet, mint amennyit vállalnak”, így igyekeznek kiküszöbölni a rejtett vagy késedelmi díjakkal kapcsolatos aggodalmakat.

A BNPL által még kényelmesebbé válhat a fogyasztók élete

A fogyasztók szempontjából ez az integráció egy alternatív módot kínál a vásárlások költségeinek elosztására. Az Amazon Pay leegyszerűsíti az online rendelési folyamatot azáltal, hogy a felhasználók egyetlen kattintással csatlakozhatnak a fiókjukhoz, így nem kell ismételten beírniuk a nevüket, címüket és fizetési adataikat. A fogyasztóknak nyújtott kényelem növelheti a kiskereskedők forgalmát, és a további fizetési lehetőségek hozzáadása várhatóan tovább növeli az eladásokat. A BNPL szolgáltató integrációja továbbá azt jelenti, hogy az Amazon Payt használó kiskereskedők új fogyasztói bázist érhetnek el, mivel az Affirm 16 millió aktív felhasználóról számolt be.

Az Affirm számára ez az együttműködés az Amazonnal már meglévő kapcsolatának bővítését jelenti. Az Affirm-öt már több millió vásárló használja az Egyesült Államokban és Kanadában az Amazon.com-on és az Amazon alkalmazáson belül. A mostani kooperáció csak tovább erősíti az Affirm piaci pozícióját.

(Forrás: TechCrunch)