A Revolut elérte a 1,5 millió lakossági és 7 ezer vállalati ügyfelet Magyarországon, a tranzakciók száma pedig már megközelíti a havi 25 milliót. A brit fintech gyors ütemben növekszik nem csak globálisan, de hazánkban is, egy éve ilyenkor körülbelül egymillió magyarországi ügyféllel büszkélkedhetett.
Döbbenetes növekedés
A fintech óriás globálisan már 45 millió ügyféllel rendelkezik, azaz majd 15 millió új felhasználó csatlakozott a Revoluthoz az elmúlt egy évben. Ugyan hazánkban ez a növekedés „csak” 500 ezer, a magyar piac fontos a Revolut számára.
A másfél millió ügyfél Magyarország lakosságának majd 16 százaléka, ami kiemelkedően magas. Ugyanez az arány a neobank hazai piacának mondható Egyesült Királyságban 7,4 százalék. A nemrég megszerzett brit banki engedély azonban valószínűleg ezen segíteni fog.
Korábbi kérdésünkre válaszként a Revoluttól megtudtuk, hogy három kritérium alapján definiálják ügyfeleiket:
1. Létre kell hozniuk egy felhasználói fiókot az alkalmazáson belül
2. Sikeresen el kell végezniük az ügyfélazonosítást
3. El kell fogadniuk az alkalmazás felhasználási feltételeit
A Revolut Magyarországon
A Revolut idén is a legtöbbször letöltött banki alkalmazás volt nemcsak Magyarországon, de az egész közép- és kelet-közép-európai régióban. A fintechnek már közel 12 millió ügyfele van Közép-Kelet-Európában, ezzel a régió globálisan a Revolut egyik legerősebb területe.
Számos új terméket is bevezetett hazánkban a Revolut az elmúlt hónapokban. Elérhetővé vált a fintech eSIM technológiája, amivel a felhasználók fizikai SIM-kártya nélkül, szoftveresen aktiválhatják mobilhálózati előfizetéseket. Ezenfelül egy új megtakarítási számla is érkezett, ami a magyar ügyfelek betéteire akár évi bruttó 4,75 százalékos kamatot is kínál.
Revolut a Szigeten
A Magyarországon élők találkozhattak már a Revolut és a Sziget fesztivál közös marketing és plakát kampányával is. Az évente 400 ezer résztvevőt, köztük számos külföldi vendéget, fogadó fesztivál technológia partnere is a Revolut lett.
A jegyértékesítés a Revolut Pay-en keresztül, a fintechcheckout (online pénztárgép) szolgáltatásán, keresztül folyik. Ezenfelül, pedig új csavart kap a Revoluttól jól ismer regisztrációs bónusz is, azok, akik először regisztrálnak a Revolutra, 20 euró cashback-et kapnak az első vásárlásukhoz.
A fesztivál egyik legnagyobb színpada pedig a “Revolut Stage” nevet viseli majd, ami jó példa a neobankok kreatív marketing akcióira. Nem ez az első eset, hogy egy látványos neobank marketing kampánnyal találkozunk. Jellemző, hogy ezek az innovatív pénzügyi intézmények nem csak termékeikben és szolgáltatásaikban innovatívak, de marketingjükben is.
(Forrás: Sajtóközlemény)
(Címlapkép: Depositphotos)