KKV vállalatirányítási platformot indított el a Teya

A Teya, üzleti technológiával foglalkozó fintech, bejelentette a Teya Business alkalmazás indítását. A brit vállalat célja, hogy egy minden üzleti igényre kiterjedő szolgáltatáspalettát állítson össze a kkv szegmens részére.

A Teya új applikációja széleskörű eszközökkel támogatja a kkv cégtulajdonosokat. Ebbe beletartozik a napi kifizetések felügyeletét szolgáló modul valamint egy áttekinthető pénzforgalmi kimutatás, amelyet mobilon és weben is elérhetnek.

A brit fintech az alulszolgáltatott KKV szektort szolgálja ki megoldásaival. A vállalat 2019-es alapítása óta már több, mint 300 ezer aktív felhasználóval és 1000 üzleti ügyféllel rendelkezik. Fizetési felületein pedig több mint 500 millió tranzakciót bonyolítottak le.

“A mai rohanó üzleti környezetben felismerjük, hogy a kisvállalkozóknak alapvető szükségük van arra, hogy útközben is irányíthassák vállalkozásukat és napi feladataikat. Ezáltal ügyfeleinknek nagyobb rálátást biztosítunk a napi kártyás fizetésekre és nagyobb ellenőrzést a vállalkozásuk felett is.”

– mondta Cassie Bowman, a Teya termékért felelős alelnöke. A korábban SaltPay néven ismert szolgáltató azért indítja útjára a Teya Business-t, hogy a kisvállalkozóknak jobb átláthatóságot és ellenőrzést biztosítson pénzügyeik felett.

Célja, hogy a vállalkozás működésének központjává váljon az applikáció, és segítse a vállalkozásokat abban, hogy jobban átlássák az ügymenetet és egy helyen férjenek hozzá minden szükséges eszközhöz.

A vállalat szolgáltatásai közé tartozik emellett a POS terminálok biztosítása, másnapi elszámolással, valamint árbevétel alapú vállalati kölcsönök (“Cash Advance”) 1,5 millió font értékig, amelyeket az árbevétel százalékában fizet ki a hiteligénylő. Ügyfeleiket továbbá CRM (ügyfélkapcsolat-kezelési szoftver) valamint weboldal fejlesztéssel is kiszolgálják.

(Forrás: Altfi)

(Címlapkép: Teya)