Kibővíti egymüttműködését a Stripe és a JCB

A JCB International és a Stripe közleményben jelentették be, hogy kiterjesztik együttműködésüket Európára, Szingapúrra és Hongkongra. A japán kártyatársaság és a fizetési megoldásokra specializálódott fintech óriás már eddig is partneri kapcsolatban álltak több piacon, többek között Japánban és az Egyesült-Államokban is.

Célkeresztben az e-kereskedők

Szorosabbra fűzi együttműködését az online fizetési megoldásokban a világ szűk élvonalába tartozó fintech vállalat, a Stripe, és a japán kártyatársaság a JCB. A megállapodás részeként a JCB már augusztusban hozzáadásra került a Stripe alapértelmezett fizetési rendszeréhez az Egyesült-Királyság és Írország kereskedői számára. Októberben az országok köre kibővült Szingapúr, Hong-Kong és további európai országokkal.

“A Stripe globális jelenléte és innovatív technológiai megoldásai ideális választássá teszik a Stripe-ot azoknak az e-kereskedelmi szereplőknek, akik értékelik a biztonságos és gyors tranzakciókat” – mondta Yoshiki Kaneko, a JCB International elnök-vezérigazgatója. “Úgy gondoljuk, hogy a partnerség révén, további értékes fizetési lehetőséget kínálhatunk kártyatulajdonosaink számára.”

A Stripe-nak az együttműködés a japán piac becsatornázásában térülhet meg. A Stripe platformját használó e-kereskedők ugyanis 154 millió fős, elsősorban japán kártyabirtokos vásárlóerejéhez kapnak jobb hozzáférést.

“A mai bejelentéssel a JCB és a Stripe minden eddiginél egyszerűbbé teszi a globális vállalkozások számára az értékesítést Japánban és Ázsia-szerte” –  vélekedett Jeanne DeWitt Grosser, a Stripe globális partnerségi vezetője. “Izgatottak vagyunk, hogy a JCB-vel régóta fennálló partnerségünk továbbra is új, kézzelfogható előnyöket biztosít az internetes vállalkozások és a JCB kártyabirtokosok számára egyaránt.”

JCB, irány Európa

Láthatóan a JCB számára stratégiai cél az európai piacok felé való terjeszkedés. Ugyanis nem ez az első, hasonló bejelentése a japán kártyatársaságnak idén. Áprilisban a szintén fizetési és pénzügyi szolgáltatásokban utazó fintech vállalattal, a Fiserv-vel kötöttek megállapodást. Az együttműködés lehetővé teszi a japán vállalat kártyáinak elfogadását az Egyesült Királyságban, Németországban és Lengyelországban működő kereskedők számára.

A vállalatok partnersége is jól mutatja a fintechek fokozódó stratégiai jelentőségét a pénzügyi szolgáltatások különböző szektoraiban. A kártyatársaság számára a Stripe és a Fiserv együttműködések kiváló lehetőséget jelentenek, hogy új piacokra lépjenek be, illetve, hogy meglévő pozícióikat erősítsék, az olyan versenytársakkal szemben, mint a Visa vagy a Mastercard.

Forrás: pymnts

Címlapkép: depositphotos