Klarna fiókkal is bejelentkezhetünk a kereskedőknél

A Klarna új szolgáltatást vezetett be az ügyféladatok kereskedőkkel való megosztására. A szolgáltatás gördülékenyebb fizetési folyamatot és személyre szabott ajánlatokat tesz lehetővé a felhasználók számára.

A nemrég előfizetéses csomaggal jelentkező Klarna, új szolgáltatást indított. Célja az online vásárlási folyamat megkönnyítése, mind a felhasználók, mind pedig az üzletek számára. A “Sign-in with Klarna” névre keresztelt új szolgáltatás neve lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy egyszerűen megosszák személyes adataikat a kereskedőkkel a gyorsabb és zökkenőmentesebb fizetési élményért.

A regisztráció során az ügyfél kiválasztja, hogy milyen adatokat kíván megosztani a kereskedővel, és feliratkozik a felajánlott tagsági vagy bónuszprogramokra. A kereskedők a fogyasztó beleegyezésével férhetnek hozzá a személyes adatokhoz. Felhasználhatják azokat a tagsághoz, illetve személyes ajánlatok készítésére a fogyasztók vásárlási előzményei alapján.

A Sign-in with Klarna sikeres tesztelésen esett át, két svéd vállalkozásnál. A Maitres éttermi alkalmazásban és a Tradera piactéren tették elérhetővé a szolgáltatást. Néhány hónap elteltével a szolgáltatás a Tradera második legnépszerűbb bejelentkezési módjává vált, bizonyítva használhatóságát és egyszerűségét.

Stefan Öberg, a Tradera vezérigazgatója szerint az új szolgáltatás lehetővé teszi a kereskedők számára, hogy az ügyfelekről mindössze néhány kattintással azonnal teljes profilt kapjanak, ellentétben az Apple, a Facebook és a Google hasonló szolgáltatásaival, amelyek hiányos profilokat hoznak létre, amit a vásárlónak kell kiegészítenie. Mivel a svédek túlnyomó többsége már használja a Klarnát, az új bejelentkezési szolgáltatás jelentősen egyszerűsíti a regisztrációt a Tradera ügyfelei számára.

(Forrás: Finextra)

(Címlapkép: Depositphotos)