Insurtech termékkel újít a Revolut

Új fázisba lépett első számú pénzügyi szuperappá válási ambícióinak elérésében a Revolut. Bejelentették ugyanis, hogy utazásokra, vásárlásokra és elmaradt eseményekre köthető biztosításaik mellett egy háziállattal rendelkező ügyfeleknek szánt insurtech szolgáltatást is piacra dobnak.

Az insurtech megoldás lehetővé teszi, hogy a felhasználók az alkalmazáson belül kezelhessenek számos folyamatot, így többek közt elérhetik a releváns dokumentumokat, bejelenthetik szolgáltatási igényeiket, továbbá online állatorvosi támogatáshoz is hozzáférhetnek. A megoldás piacra dobásában nagy szerepet játszott a pandémia alatt észlelt növekedés a háziállatok számában, valamint a felhasználók által jelzett igények.

Az Egyesült Királyságban bevezetésre kerülő termékkel a kezdetekben macskákra és kutyákra lehet biztosítást kötni. A szolgáltatást, amely éves szinten akár 10 ezer fontig fedezheti az állatorvosi kiadásokat, a Revolut Gold, Silver és Bronze ügyfelei vehetik igénybe. A pontos havidíj több tényezőtől függ majd, mint például a háziállat korától, fajtájától, nemétől és elhelyezkedésétől.

Elsőre érdekes választásnak tűnhet a háziállat biztosítás. Ha az egyik legnagyobb insurtech vállalatra, a Lemonade-re tekintünk, akkor 2020-ban ők is ezt a terméket választották, hogy lakásbiztosításaik mellett kiterjesszék kínálatukat. A döntés egy időben annyira sikeresnek bizonyult, hogy a háziállat biztosítást kötők 40 százaléka teljesen új ügyfél volt, így kiváló ügyfélakvizíciós eszközként segítette a termék a vállalatot. Ennek fényében a Revolut számára is hasznos első insurtech termék lehet ez a biztosítás, amire sikeresség esetén magabiztosággal építkezhetnek olyan megoldásokkal, amelyek a többi insurtech vállalatnál már beváltak.

Forrás: AltFi, Finextra

Qayum Dániel