Így válassz chatbotot az oldaladhoz

Ma már számos chatmegoldás áll rendelkezésre azon cégek számára, amelyek fejleszteni szeretnék a vállalat online kommunikációját. Na de melyik és hogyan válassza a főnök?

Ma már nagyon sokféle költséghatékony chat megoldás közül választhatnak azok a cégek, akik úgy döntenek, fejleszteni szeretnék online kommunikációjukat. Ez egyfelől remek hír, hiszen viszonylag alacsony befektetéssel tudják jelentősen növelni weboldalaik konverzióját és ügyfeleik elégedettségét. Másfelől viszont ember legyen a talpán, aki el tud igazodni a rengeteg lehetőség között, hiszen első látásra a legtöbb dobozos termék hasonló funkcionalitást kínál – írja a kosarertek.hu e-kereskedelmi szakmai portál.

Tény, hogy kötöttségek nélkül lehetséges a szolgáltatóváltás, ha a bevezetés után derül ki, hogy az adott termék mégsem elégíti ki az igényeinket. Azonban egyik platformról a másikra költözni sok értékes munkaórába és energiába kerülhet, így jobb előre tájékozódni.

Az alábbi 4 szempontot mindenképp érdemes figyelembe vennünk ahhoz, hogy elsőre megtalálhassuk az igazit.

1. Reszponzivitás

Ahogy a weboldalaknak, úgy a rajtuk elérhető chat funkciónak is reszponzívnak és mobilbarátnak kell lennie, hiszen a látogatók egyre jelentősebb része érkezik mobil eszközről.

A legtöbb chatszoftver hirdeti magáról, hogy minden eszközön és képaránynál megállja a helyét. Azonban nem érdemes megelégednünk azzal, hogy a chat ablak megjelenik különböző készülékeken, mindenképpen fontos ellenőriznünk a felhasználóbarátságát is. Ha ugyanis a felhasználónak egy apró chat ablakban kell navigálnia a mobil képernyője valamelyik szegletében, az nem pozitív élményt, hanem bosszúságot fog okozni számára. Gondoljunk követendő példaképpen a naponta használt üzenetküldő appok megjelenésére: Viber, WhatsApp, Facebook Messenger, és olyan chat megoldást válasszunk, ami hozzájuk hasonló, teljes képernyős megjelenítést biztosít mobilon.

Teljes cikk

E-mail címed nem kerül nyilvánosságra.