Hasít az online kuponok piaca

A teljes online bónuszos-kuponos piac közvetített forgalma az indulás utáni első teljes évben, 2011-ben 3,5 milliárd forint volt, 2014-ben elérte a 10,2 milliárdot, és idén várhatóan mintegy 13 milliárd forint lesz – közölte a Bónusz Brigád az MTI-vel hétfőn.

A cég az indulása utáni első teljes évben, 2011-ben 1 milliárd forint forgalmat ért el, 2014-ben 2,7 milliárd forintot, míg idén várhatóan több mint 4 milliárd forint lesz a forgalma. A Bónusz Brigád 8 év alatt már több mint 30 milliárd forintot spórolt meg a vásárlóinak, ennyivel kevesebbet kellett kifizetniük a magyaroknak – mondta a közlemény szerint Kaprinay Zoltán ügyvezető, a cég egyik alapítója. – írja a Digital Hungary

A Bónusz Brigád adatai szerint, míg az első 4-5 évben a piac 50-90 százalékos kedvezményekkel működött, ma már a 60 százalékos engedmény is soknak és ritkának számít. Ennek elsősorban az az oka, hogy a 2008-as válságot követően jó ideig a vevők csak azt nézték, mennyi pénzt spórolhatnak meg a kuponos oldalakon keresztül, míg napjainkban már a minőség és a különlegesség számít, és ezért a 60 százaléknál nagyobb kedvezmény már inkább ijesztő, mint vonzó – mondta Kaprinay Zoltán.

Teljes cikk