A 2019-es Fintechlab Design Summit eseményén a nemzetközi bankvilág olyan ismert szereplőinek képviselőitől tanulhattunk, mint a Revolut, az N26, a Transferwise, vagy a cseh MONETA Money Bank. A rendezvény témái az ügyfélközpontú szolgáltatások kialakítására és az ezekkel kapcsolatos gyakorlati tapasztalatokra épültek.
Karol Sadaj, a Revolut lengyelországi vezetője kihangsúlyozta, hogy az ügyfélélmény szempontjából kiemelkedően fontos az egyszerű, érthető felhasználói élmény és az ügyfelek viselkedésének mély megértése, ugyanis a digitális világban a bankoknak meg kell felelniük a nagy globális trendek miatt megváltozott ügyfél elvárásoknak. Henrik Hagedorn, elmondása szerint, az N26 már felhasználói élményt tükröző UX mérőszámokkal elemzi az ügyfelek elégedettségét.
A tervek szerint a rendezvény évente visszatérő formában segíti majd a nemzetközi kapcsolatépítést és együttműködést. Továbbá, az MKB Fintechlab kapcsolódó eseményei és képzési programjai 2020-ban folytatódnak, melyek a tervezői gondolkodással kapcsolatos tudást lesznek hivatottak átadni.
Source: MKB Fintechlab