Feloszlatta a Monzo Plus kínálatáért felelős teljes csapatát a Monzo

Az Egyesült Királyságbeli neobank a Monzo, feloszlatta a Monzo Plus kínálatáért felelős teljes csapatát, miután sok negatív visszajelzés érkezett a szolgáltatásra feliratkozó ügyfelektől.

Az öt hónappal ezelőtt életbe lépett prémium szolgáltatás kulcsfontosságú szerepet játszott a Monzo többletbevételeinek növelésére irányuló törekvéseiben. A felhasználóknak havonta 13 GBP-t számoltak fel különféle szolgáltatási csomagokért, például kiegészítő ATM-fizetési juttatásokért, utazási biztosításért, a repülőtéri társalgóba való belépésért.

Tom Davis, a Monzo termékmarketing-menedzsere bejelentette a szolgáltatás felfüggesztésének hírét: “Számos tényező miatt a dolgok egyszerűen nem mentek úgy, ahogyan a Monzo Plus-szal kellett volna.”

“Visszatérünk az alapokhoz, és az elejétől kezdjük. Szerencsések vagyunk, hogy ügyfélkörünk gyorsabban növekszik, mint valaha, de fontos, hogy most lépéseket tegyünk annak biztosítása érdekében, hogy előfizetéses ügyfeleinknek nagyobb értéket teremtsünk, hisz ez folyamatos bevételt generál nekünk. ”

A Monzo egy teljesen új, “kisebb és gyorsabb” csapatokat von be a projekt előmozdításához és rendszeresebb visszajelzést kér a felhasználóktól.

“Tudom, hogy ez bosszantó, de nehéz döntést kellett hoznunk, így kisebb csapatunk lesz, akik arra összpontosíthat, hogy olyan fizetős ajánlatot szállítson, amire valóban büszkék lehetünk” – mondta Tom Davis.

Suppan Márton  Monzoról szóló helyzetjelentését itt olvashtja.

Forrás: finextra

 

Bodanitz Bora