Új szintre emeli a Mastercard az előfizetés kezelést

A Mastercard egy új megoldással rukkolt elő, amely megkönnyíti az előfizetések kezelését. A nyílt bankoláson alapuló eszköz bármely banki alkalmazásba integrálható.

A „Smart Subscriptions” névre keresztelt szolgáltatás egy helyre gyűjti össze a használó összes előfizetését. A banki ügyfelek a szolgáltatás segítségével lemondani, szüneteltetni vagy újra aktiválni tudják előfizetéseiket, emellett pedig kiadáselemzést, kiadáskategorizálást, valamint személyre szabott ajánlatokat is kaphatnak.

A megoldás a Mastercard által fejlesztett nyílt bankolási technológiát, a Fincity-t használja. A „Smart Subscriptions” egy white label termék, ezen tulajdonságának köszönhetően könnyen integrálható bármely banki alkalmazásba.

A white label termékek olyan szolgáltatások, amelyeket egy gyártó készít, de más vállalatok saját márkanevük alatt értékesítenek. A white label megoldás lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy személyre szabott termékeket kínáljanak ügyfeleiknek anélkül, hogy befektetnének a termékfejlesztésbe.

A megoldás a Mastercard egy kutatásának eredményeként született meg. A felmérés szerint az emberek 73 százaléka szeretne egy olyan eszközt használni, amely segít előfizetéseiket azonosítani, nyomon követni azokat, valamint a lemondást, vagy megújítást is megoldja helyettük. A válaszadók 60 százaléka úgy véli, hogy a saját bankjuk lenne a legmegfelelőbb ahhoz, hogy ezt a szolgáltatást nyújtsa.

Raj Seshadri, a Mastercard egyik vezetője hozzátette:

„Függetlenül attól, hogy hányféle szolgáltatásért fizetünk, a kezelésüknek könnyűnek és gördülékenynek kell lennie. A ”Smart Subscriptions” pontosan ezt a célt szolgálja, megkönnyítve a fogyasztók és bankjaik közötti zökkenőmentes kommunikációt és interakciót. A funkció sikere az ügyfélkör hűségét növelheti.”

A szolgáltatás az Egyesült Államokban érhető el, de a tervek szerint még idén további országok banki alkalmazásaiban fog megjelenni.

(Forrás: Finextra)

(Címlapkép: Depositphotos)