Egyszerűbb lett a Klarna bevezetése

A Klarna, a svéd Buy Now Pay Later (BNPL) óriás, együttműködik az e-kereskedelmi szolgáltatások nyújtó Adobe Commerce-szel. Az együttműködés célja, hogy az e-kereskedők könnyen bevezethessék a Klarna fizetési szolgáltatásait. Az együttműködés azért lehet különösen jelentős, mert így a Klarna szolgáltatásai már az e-kereskedelmi oldalak elkészülésekor megjelenhetnek azokon.

A hír nem sokkal azután érkezik, hogy az Adobe Analytics adataiból kiderült, a fogyasztók továbbra is széleskörűen használják a BNPL szolgáltatásokat. Ez elsősorban annak tudható be, hogy rugalmasabban  kezelhetik költségeiket.

Továbbra is erős a BNPL

A jelentés szerint az Egyesült Államokban 2024 január és április között 25,9 milliárd dollárt költöttek az e-kereskedelmben halasztott fizetésen keresztül. Ez 11,8 százalékkal több, mint az előző év azonos időszakában.

Az Adobe Commerce e-kereskedelmi vállalatoknak nyújt segítséget a platformjuk testreszabásában. Az e-kereskedelmi platformok immár egyszerűbben adhatják hozzá weboldalukhoz a Klarna szolgáltatásait. A Klarna azt reméli, hogy az együttműködés nemcsak a fogyasztók számára növeli a fizetési lehetőségek számát, hanem vonzóbbá teszi az áruk és szolgáltatások vásárlását a kereskedőktől.

„Az Adobe Commerce-szel való kapcsolatunk kereskedők ezreinek kínál rugalmas és zökkenőmentes fizetési módot. Ez javítja a vásárlási élményt a fogyasztók számára, illetve növeli a kereskedők kapacitását.”

– magyarázta Erin Jaeger, a Klarna észak-amerikai részlegének elnöke.

Futószalagon érkeznek az együttműködések

Júniusban a Klarna egyesítette erőit az angol Sainsbury szupermarket lánccal, brit vásárlóknak kínálva lehetőséget BNPL fizetésekre. Ezenfelül számos más bejelentést is tett a svéd vállalat.

A Klarna talán legnagyobb dobása volt az elmúlt időszakban, hogy több országra kiterjedő együttműködést kötött az Uberrel. Jelentős piacokon, az Egyesült Államokban, Németországban és a hazai, svéd piacon is bekerül az Uber alkalmazásába a Klarna, mint fizetési opció.

(Forrás: Fintech Times)

(Címlapkép: Depositphotos)