A Westpac vezérigazgatója Brian Hartzer, a mesterséges intelligencia technológiát szeretné alkalmazni, hogy újjáépítsék a személyes banki ügyintézési folyamatokat.
Az Sydney-i IBM rendezvényen arról beszélt, hogy a bank virtuális asszisztense a Red, közel egymilliószor volt már kapcsolatban az ügyfelekkel és a lekérdezések több mint 70% -át megoldotta, alkalmazott segítsége nélkül.
Hartzer bejelentette, hogy „drámai változáson fognak keresztül menni” az elkövetkező néhány évben.
„Új digitális termékeket és szolgáltatásokat szándékozunk hozni a piacra a fintechek és a partnerek révén. Ez lehetővé teszi a Westpac számára, hogy új ügyfélcsoportot érjen el, és a szolgáltatások fejlesztésével értéket teremtsen partnerei számára.”
A bankok és a fintechek együttműködéséről a Fintech Világa korábbi adásaiban hallhat bővebben:
Fintechek és bankok a vállalati digitalizáció szolgálatában
Fintechek és bankok – Fókuszban az OTP Lab
Forrás: finextra