A CaixaBank elsőként vezeti be Európában az Apple Pay-en keresztül BNPL szolgáltatásait. Az iOS18-al rendelkező felhasználók fizetéskor eldönthetik, hogy vásárlásaikat egy összegben vagy részletekben fizetik ki.
Újításokkal jelentkezik a spanyol sztár
A CaixaBank az első európai cég, amely bevezeti ezt a szolgáltatást, követve az Egyesült Királyságban működő Monzo és az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban jelen lévő Klarna példáját. Ez a lépés különösen érdekes annak fényében, hogy az Apple nemrégiben visszavonta saját, hasonló szolgáltatását, és helyette harmadik felekkel működik együtt az ilyen típusú hitelezés terén.
Az új rendszer lehetőséget biztosít az ügyfeleknek, hogy a vásárlás előtt áttekinthessék a rendelkezésre álló fizetési opciókat, beleértve az ezzel járó költségeket is. Ezzel transzparensen kommunikálva a fizetési opció részleteit.
Jól teljesít a CaixaBank
A CaixaBank jelentős növekedést mutat a mobilfizetés terén. Már 4,4 millió ügyfelük használja bankkártyáját mobilpénztárcáján keresztül, akik az elmúlt 12 hónapban több mint 800 millió tranzakciót hajtottak végre. Spanyolországban a fizikai vásárlások több mint 30 százaléka mobiltelefonon keresztül történt a CaixaBank kártyáival.
Innovatív bank Spanyolországból
A spanyol bank egyébként kifejezetten ismert innovatív megoldásairól. Legutóbb egy nagy szabású AI kutatás-fejlesztési projektet indítottak 100 fős mesterséges intelligenciára specializálódott csapatukkal. A GalaxIA projekt azt vizsgálja, hogyan javíthatja a mesterséges intelligencia a digitális innovációt, a hatékonyságot és a felhasználói élményt. Az első belső felhasználásra szánt megoldások már sikereket értek el a munkavállalók támogatásban, az ügyfélszolgálatban és a programozási feladatok gyorsításában.
(Forrás: Finextra)
(Címlapkép: CaixaBank)