A Milan sajtóközleménye szerint a klub együttműködést kötött az angol REPX-szel, melynek keretein belül a csapat arculatára szabott bankkártyák kerülnek kibocsátásra. A csapat a hírt szűkszavúan kommentálta, ugyanakkor a bejelentésből kiderült, hogy a kártyához különböző kedvezmények kapcsolódnak, és a kártyabirtokosok exkluzív online eseményeken is részt vehetnek.
Alfredo Villa, a fintech cég ügyvezetője kiemelte, hogy nagy megtiszteltetés számukra a világ egyik legsikeresebb futballklubjával együttműködni, melynek keretein belül a Rossoneri szurkolók kedvenc csapatuk címerével ellátott kártyákat rendelhetnek majd.
Casper Stylsvig, a Milan bevételekért felelős igazgatója kiemelte, hogy a REPX segítségével a szurkolókat még közelebb engedhetik majd az online téren keresztül a klubhoz, amely számos izgalmat tartogat majd a fanok számára.
A REPX honlapja szerint számos nagy focicsapattal kötött már hasonló megállapodást, köztük a Juventusszal, az AS Romaval, vagy éppen a Real Madriddal.
A cikk szerzője az AC Milan szurkolója.
Juhász Benedek