A vállalkozások 41%-a bankváltást tervez

Az Encompass vállalat felmérése alapján kiderült, hogy 10-ből 4 vállalkozás elégedetlen és tervezi banki szolgáltatójának lecserélését a Covid-19 vírus ideje alatt nyújtott lassú szolgáltatásai miatt. A megkérdezett vállalatok 42%-ának több mint 2 hetet kellett várnia a kölcsönfelvételre, 46%-ának pedig jelentős késést észlelt a banki szolgáltatásoknál, míg 40% -a úgy érezte, hogy bankja online digitális szolgáltatásai és támogatási csomagjai a Covid-19 ideje alatt nem voltak megfelelőek.

Wayne Jhonson, az Encompass vezérigazgatójának elmondása szerint a krízis az Egyesült Királyság össze iparágára nagy hatással volt, különösen a pénzügyi szolgáltatókra. Elmondása szerint az elavult, régi IT rendszereket működtető bankok nem képesek megbirkózni a banki szolgáltatások iránti kereslet növekedésével.

Forrás: Finextra

Lauri Sonia

bankokcovid-19Encompassszolgáltatás