A Sberbank új szolgáltatást indít a vállalati ügyfelek számára

A Sberbank bevezeti a  WhatsApp-on a  vállalati csevegések funkciót.

Mostantól  a vállalkozások a WhatsApp üzenetküldő alkalmazáson keresztül kapcsolatba léphetnek a bankkal és tanácsot kaphatnak a termékekről, szolgáltatásokról, gyorsan és egyszerűen.

A vállalati kölcsön felvétele, a számlanyitás, valamint az elszámolási és készpénzszolgáltatási csomagok kiválasztása a mai napig a legnépszerűbb ügyintézési folyamatok.

“Amióta megjelent az új szolgáltatás a lekérdezések száma naponta nőtt, és folyamatosan növekszik, ami azt bizonyítja, hogy az üzletemberek és vállalatvezetők érdeklődnek a WhatsApp-on való gyors kapcsolatfelvételről.”
„Az Sberbank arra törekszik, hogy a lehető legkényelmesebb ügyfél-interakciós csatornákat használja. Számunkra elengedhetetlen, hogy ügyfeleink gyorsan megkapják a szükséges információkat és kérdéseikre a megfelelő válaszokat.” – mondta Szergej Lekhanov, a Sberbank Vállalati Központjának igazgatója,

Forrás: finextra

 

Bodanitz Bora
megoldássberbankszolgáltatásügyfélélményvállalatwhatsup