A Revolut bírósági eljárással nézhet szembe a kifizetetlen bónuszok miatt

Az ötéves Revolut bírósági eljárással nézhet szembe, írja a Financial Times. A digitális bankot azzal vádolják, hogy nem fizette ki a megígért havi bónuszokat a compliance ügyekkel foglalkozó csapatának, amely hozzájárult az ügyfélszámlák befagyasztásának növekedéséhez.

A Revolut jelenleg is hírneve helyreállításán dolgozik, miután az év elején azt a kritikát kapta, hogy agresszív és nem professzionális szervezeti kultúrával rendelkezik. A mostani bírósági eljáráshoz az vezetett, hogy az egyik volt alkalmazottjuk azzal vádolta meg a neobankot, hogy kilépésre kényszerítették. Ez idén már a második eset, az év elején egy a krakkói irodában dolgozó munkatárs kényszerült azonnali felmondásra miután levélben tájékoztatta Nikolyay Storonsky vezérigazgatót a bónuszok kapcsán felmerült elmaradásokról.

A Revolut krakkói irodájának több alkalmazottja is azt nyilatkozta a Financial Times-nak, hogy a vállalat havi bónuszt ígért a többnyelvű kollégáknak, akik segítenek a multinacionális ügyfélkör támogatásában. Az alkalmazottak azt állítják továbbá, hogy a szervezet többször sem teljesítette ezt az ígéretét, mely arra késztette a munkavállalókat, hogy informális sztrájkba kezdjenek, és megtagadják a hivatalos iratok fordítását, melyek a compliance ellenőrzéshez szükségesek.

A digitális bank tagadta az őt ért vádakat, mind a felmondásra kényszerítés, mind pedig a bónusz kifizetések kapcsán.

Forrás: Financial Times

Szabó Rebeka

bírósági eljárásbónuszrevolut